خواص بیربری


بیربری یه گیاه بوته ای از خانواده توت هاست که

 برگ اون خواص درمانی فراوانی داره. علت نام گذاری این میوه به  Bearberry(به معنای توت خرس ) به این خاطره که این میوه مورد علاقه ی خرس‌های بومی اقلیم سرد هست.


این گیاه که به نام بج هم شناخته میشه، بخاطر خواص ضد عفونی کننده بسیار قویش در امریکای شمالی بسیار پر طرفداره. بیربری برای ضدعفونی کردن و درمان عفونت‌ها و التهابات کلیه و مثانه و کنترل قند خون مفیده و میشه از دم کرده اون به صورت موضعی برای التیام زخم ها استفاده کرد.


در کنار این خواص درمانی، بیربری برای پوست خاصیت ضدلک و روشن کننده قوی داره که این خاصیت در عصاره برگ این گیاه نهفته است. بیربری از هایپرپیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه ها در پوست) جلوگیری میکنه و لک های پوستی که بر اثر افزایش سن و نور آفتاب بوجود میان رو از بین میبره و ملاسما رو هم کاهش میده. به توصیه دکتر آز ، بیربری بدلیل خواص ضدپیری و روشن کنندگی طبیعیش گزینه ای عالی جهت روشن کردن پوست و از بین بردن لک هاست. این خاصیت ناشی از وجود آربوتین در این گیاهه که عملکرد مشابه هیدروکینون داره با این تفاوت که کاملا طبیعی و گیاهیه و عارضه های هیدروکینون رو هم نداره و کاملاً بی ضرره.


در کنار این ویژگی خواص ضدالتهابی و ضدپیری اون برای پوست هم بسیار قویه. بدلیل خاصیت آنتی اکسیدانی قوی میتونه پوست رو در برابر رادیکال های آزاد محافظت کنه و خطوط ظریف ایجاد شده در پوست رو هم کاهش بده. النتویین موجود در بیربری باعث خواص التیام بخشی و ترمیم کنندگی در اون شده و استفاده از این ماده برای انواع پوست، حتی پوستهای حساس هم مناسبه و بر خلاف هیدروکینون باعث ایجاد حساسیت پوستی هم نمیشه.


علاوه بر اینها، عصاره بیربری دارای خواص ضدآفتابه و از پوست در برابر اشعه مخرب UV محافظت میکنه، همچنین توناژ پوست رو یکدست میکنه و باکتری هایی رو که باعث ایجاد آکنه در پوست میشن رو از بین میبره. با پاکسازی عمقی منافذ پوست رو کاملاً تمیز کرده و باعث جمع شدن اونا میشه و در نهایت پوستی نرم و لطیف و زیبا بر جا میزاره.


بهتره به جای استفاده مستقیم از عصاره این گیاه، از محصولاتی استفاده کنید که حاوی این ماده هستند. چون فرآیند عصاره گیری این گیاه و غلظت عصاره بسیار حائز اهمیته و ممکنه عصاره ای که تهیه میکنید از استانداردهای لازم برخوردار نباشه.


با استفاده از محصولات خانواده Ideal Whitening میتونید از خواص بی نظیر این میوه بهره مند شید.


www.net-marketing.blog.ir


جهت سفارش به شماره همراه 09146475541 پیام دهید یا در تلگرام با

@ali_az59

در تماس باشید. 


www.net-marketing.blog.ir