رنگ: لاک ضدخش تیتانیومی


قدرت موتور: ۱۶۰۰ وات


جنس لوله: کنفی


نوع مخزن زباله: پاکت نوع G All


با گارانتی


ساخت: آلمان | Made in Germany 


توضیحات محصول


جاروبرقی BGL8PRO4 محصول آلمان با رنگ خاص لاک ضد‌خش تیتانیومی و قدرت موتور ۱۶۰۰ واتی جزو جاروبرقی های پرقدرت به حساب می‌آید. جنس بدنه آن پلاستیکی و لوله خرطومی اش از مواد بافته‌شده و با ظاهر حرفه‌ای ست. لوله تلسکوپی و دسته Ergo Premium برای جاروکشی راحت به خوبی طراحی شده‌اند.



کیسه گرد و غبار قابل تعویض آن از نوع G ALL بوده و حجم محفظه اش برابر ۵ لیتر است. حجم زیاد محفظه و سیم بلند ۱۵ متری آن باید خیالتان را راحت کند!


چند ویژگی دیگر این محصول شامل موارد زیر می‌شود:


سیستم QuattroPower: فناوری عملکرد Bosch برای نظافتی فوق‌العاده با مصرف پایین انرژی.فیلتر نوآورانه و موثر HEPA که قابلیت شستشو هم دارد، تمامی کرک و گرد و غبار را به خود جذب کرده و مانع از پخش شدن آنها در هوای محیط می‌گردد. این قابلیت سلامت افراد خانواده را در برابر بیماریهای آسمی و حساسیتها تضمین می کند.سیستم PowerProtect: برای نظافتی ماندگار و طولانی، حتی زمانیکه کیسه پر شده است. (برای حداکثر ۶۰% قدرت مکش بیشتر (با کیسه گرد و غبار نسبتاً پر) و بهترین عملکرد دستگاه، توصیه می‌کنیم از کیسه‌های گرد و غبار PowerProtect، نوع G ALL استفاده کنید)کیسه گرد و غبار PowerProtect عملکرد بالا هنگام پر شدن کیسه را تضمین می‌کند. تعویض کمتر کیسه گرد و غبار. هزینه‌های متعاقب کمتر.


از جمله لوازم همراه این محصول می توان به جعبه ابزار حرفه ای شامل برس مبلمان، ابزار مخصوص اثاثیه، ابزار بلند مخصوص درزها و ۴ کیسه اضافی گرد و غبار اشاره کرد.